De reviews en beoordelingen over Monuta Verzekeringen zijn geschreven door echte mensen met echte ervaringen en worden niet door iemand bewerkt. Zo is de beoordeling een afspiegeling van de ervaring die deze persoon heeft gehad. Lees hier alle Monuta Verzekeringen reviews.
Monuta is als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar de steun bij ieder afscheid. Het is onze missie om voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk te maken. Monuta is één van de marktleiders op het gebied van uitvaartverzekeringen en sinds 2011 in bezit van het keurmerk klantgericht verzekeren. Om de wensen van de uitvaart financieel mogelijk te maken, kan de (potentiële) klant bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. Monuta verzorgt als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
Waarom Monuta promoten:
Verzeker uw uitvaartkosten met een Monuta uitvaartverzekering
Scherpe premies per leeftijd
Kinderen tot 18 jaar gratis meeverzekerd
De verzekering is tussentijds aanpasbaar
Winnaar Web Performance Score WUA 2013 t/m 2018
Met ruim 5.600 klantbeoordelingen scoort Monuta een 8,7
99% van onze klanten beveelt Monuta aan!
De voordelen van Monuta voor consumenten
Iedere consument kan bij Monuta een passende uitvaartverzekering vinden. Monuta biedt de volgende voordelen:
Direct afsluiten via een eenvoudige online module
Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd
Optimale flexibiliteit; Nabestaanden hebben de vrijheid om het afscheid geheel volgens de wens van hun dierbare te regelen en te plannen.
Monuta uitvaartverzekering Nature; Kapitaalverzekering met de zekerheid van de hulp van een gecertificeerde Monuta uitvaartverzorger.
Kortom: Het Monuta affiliateprogramma is erg sterk en een geweldig product om als publisher te promoten.
Redenen van afkeur:
Klant is in de afgelopen 3 jaar eerder geroyeerd is geweest
De polis is beëindigd binnen 30 dagen (wettelijke opzegtermijn)
De eerste premie is niet betaald of wordt gestorneerd
Klant is afgewezen wegens medische gronden
Ontdubbeling binnen netwerken (hierbij wordt gekeken naar LCC)
Fraude aanvragen op P. Paulusma o.i.d.
Inbreuk op programmavoorwaarden
Testorders
Klant staat op een zwarte lijst (fraude/royement)
Affiliate Richtlijnen – vanaf januari 2021
(Het volledige document is op de website van Daisycon te vinden)
Er zijn veel tactieken om het online koopgedrag van consumenten te beïnvloeden. Niet alles mag. En wanneer gaat online verleiden over in misleiden? In de leidraad ‘Bescherming van de online consument’ maakt de ACM duidelijk hoe zij de consumentenregels toegepast op online beïnvloeding. Naast de leidraad van de ACM, zijn er vanuit AFM ook regels opgesteld voor vergelijkers die adviseren. Per 1 januari 2013 geldt er een provisieverbod is en vanaf dat moment mogen vergelijkers de premies van de uitvaartverzekeringen niet meer vergelijken op basis van een belangrijk persoonsgegeven, namelijk de geboortedatum. Het wettelijk verbod op provisie is tot stand gekomen om de financiële dienstverlening eerlijker en transparanter te maken.
Sinds het wettelijk verbod zien we vooral de uitvaartverzekering vergelijkers markt langzaam veranderen. De producten van de uitvaartverzekeraars zijn niet altijd hetzelfde, waardoor het voor vergelijkers steeds lastiger wordt om een eerlijke en vooral ook duidelijke vergelijking te maken.
Om eigen interpretatie te minimaliseren, kwam het ACM met een aantal richtlijnen. De richtlijnen biedt veel ruimte voor eigen interpretatie. Dit willen wij minimaliseren door middel van de affiliate richtlijnen. De affiliate richtlijnen komen voort vanuit het ACM en AFM.
De affiliate richtlijnen bestaan uit drie componenten. Per richtlijn is er een omschrijving geformuleerd, zodat het voor affiliates duidelijker is waar zij zich aan moeten houden. Wanneer de affiliate zich niet houdt aan de richtlijnen, dan kan er besloten worden om deelname aan het affiliate programma te beëindigen (van alle deelnemende uitvaartverzekeraars).
Alleen samen kunnen wij ervoor zorgen dat de consument te allen tijde een goede keuze maakt op basis van betrouwbare, eerlijke en complete informatie.
1. Complete, juiste & begrijpelijke communicatie
* Vermeld hoe de prijs/vergelijking tot stand is gekomen (ijkgegevens, soort verzekering, hoogte van het verzekerd bedrag, betalingsperiode/looptijd en bijkomende kosten)
* Update/controleer met regelmaat de premiebedragen
Toon enkel en alleen juiste informatie. Booking-achtige “bijna op” technieken zijn niet toegestaan.
* Zorg dat de informatie voor uw doelgroep in duidelijke en begrijpelijke taal wordt geschreven. Vermijd bijvoorbeeld (juridisch) jargon, dubbele ontkenningen, tangconstructies en dubbelzinnige woorden.
Informatie over het verdienmodel dient op de website gecommuniceerd te worden.
* De website dient een goed beeld te geven van het aanbod (minimaal 5 partijen). Gebruik maken van een filter optie is toegestaan.
Bronvermelding van gemiddeld verzekerd bedrag.
* Kijk voor de verzekeringskaarten op de website van de verzekeraars.
2. Eerlijke communicatie & vormgeving
* Noem een product of dienst alleen ‘gratis’ als het waar is. Daarnaast zijn misleidende en angst zaaiende teksten als laagste premie, meest gekozen en/of hoge schulden, terwijl dit niet het geval is, niet toegestaan.
* Bij het verzamelen van reviews dient er een eerlijke en natuurlijk flow in te zitten. Wanneer u de consument betaald om een review te schrijven, dan dient dit duidelijk op de pagina vermeld te worden.
* Termen als ‘meest gekozen’, ‘best beoordeeld’ moeten berust zijn op waarheid. Bij twijfel dient de affiliate dit aan te kunnen tonen d.m.v. onderzoek en/of statistieken.
* Een overzichtelijke menu en logische vergelijking is vereist. Duidelijk onderscheid maken tussen gesponsorde promotie posities & gefilterde ranking o.b.v. bijvoorbeeld premiebedrag, klantbeoordeling of type uitvaartverzekering.
3. Eerlijke vergelijking
* Statische vergelijking op basis van logische combinatie (niet iemand van 18 met een kind of iemand van 74 met een kind).
* Geen appels met peren vergelijken. Bijvoorbeeld een geldverzekering met een naturapakket verzekering (diensten en producten) vergelijken of per aanbieder verschillende verzekerde bedragen gebruiken.
Naleving van de richtlijnen wordt door de adverteerders gecontroleerd. Eventuele feedback wordt via Daisycon gecommuniceerd.
De affiliate richtlijnen zijn opgesteld door: Ardanta, Dela, Monuta en Yarden
Heb een goede of slechte ervaring gehad met Monuta Verzekeringen? Wat was er dan zo goed of slecht en wat kan er beter? Zou je hier in de toekomst weer een keer bestellen? Antwoorden op al deze vragen helpen andere met het maken van een goede doordachte keuze voor Monuta Verzekeringen.
Laat je dus voortaan leiden door reviews en beoordelingen van echte mensen en help mee, als ervaringsdeskundige, door zelf jou ervaring te delen van Monuta Verzekeringen op Trustreview.
There are no reviews yet.
Monuta Verzekeringen heeft 1 review met een gemiddelde van een 10 als klantbeoordeling. Ook geeft 100% van alle reviews aan dat ze hier weer zouden kopen.
Monuta Verzekeringen is vooral actief binnen de sector verzekeringen en daarnaast ook nog in de sector(en) .
Het je na het lezen van alle reviews en ervaringen een positieve indruk van Monuta Verzekeringen gekregen? Dan kun je naar de website van Monuta Verzekeringen gaan en je bestelling plaatsen. Weet je het nog niet zeker zoek dan verder via de zoekfunctie bovenin naar een ander bedrijf.
Be the first to review “Monuta Verzekeringen”